angeliin

Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av Alexandra Angelin - 2 oktober 2012 23:41

Hejsan!!


Blev ett sent inlägg idag.

Vaknade halv 6 imorse med kramp i magen :(

Mega kramp så jag låg typ i fosterställning..

Gillas inte..

Fick ringa och sjuka mig.. Första gången på länge jag kommer skriva i att jag är sjuk =/

Men men så är det ibland..


Klockan 11 vaknade jag till liv, då mådde jag bra :)

Drog ner i byn på några ärenden, sen hem och becky kom hit :)

Hon följde med mig när jag skulle besikta bilen..

Blev mindre 2or än förväntat..

Tur pappa hjälper mig med dom :D

2 st va bagatell.. så dom fixar jag imorgon så e dom klara i alla fall :)


Vid 6 tiden drog jag hem till min syster och höst pysslade med henne och wilma.

Blev ljuslyktor, ljus fat, myror av kastanjer och någon löv sak man hänger i fönstert :)

Kommer ett inlägg med bilder här efter..


Drog hem och åt middag.

Halv 10 fick jag köra till ica maxi och handla en ny slang till pappas cykel då han råkade förstöra sin andra xD

Så nu är hans cykel hel så han kan cykla till jobb imorgon igen :)


Nu ska jag bädda ner mig och kolla en film.

Imorgon blir det att umgås med sussie :)

Ska passa Dominic medans sussie är på efterkontroll, mys delux..

Fast vi följer med dit men väntar i väntrummet :)

Sn får vi se vad som händer efter det..


Nej ha det bra.

Sov gott..


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards