angeliin

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Alexandra Angelin - 7 oktober 2012 22:16

Så då var denna dagen slut :)
Har fixat i storarummet med pappa hela kvällen..
Så bu ska jag bädda ner mig och kolla på en film..

Imorgon på mötet ska jag fråga rakt ut vad jag egentligen gör där..
Visst jag vet att jag är där för att söka jobb, men dom första 6 veckorna så får man hjälp med cv, personligtbrev och vad man vill göra i framtiden..
Så om 6 veckor ska vi börja söka jobb, känns ju verkligen lönt, om 6 veckor har jag 2 månader kvar till BF, vem fan anställer en då..
Nej lite vett får dom väl ha innanför pannbenet..
Irriterad på de skitet asså..

Nej nu ska jag tända ljus och bädda ner mig..

Natti natti
XoXo

Av Alexandra Angelin - 7 oktober 2012 17:31

Hejsan!!

Ja då var denna veckan slut..

Har sovit halva eftermiddagen, men mår i alla fall bättre nu :)

Ska försöka somna tidigt ikväll, ska upp tidigt imorgon ju..

Möte usch och fy..

Tycker ens inte dom mötena är nödvändiga..

Men men måste man så måste man..


Ska hjälpa pappa att städa storarummet idag efter micke och micke som lanat i helgen..

Fast först ska vi äta :) Pappa står och lagar mat just nu..

Jag är helt mör i kroppen, men det är garanterat för jag sovit, haft feber och mått dåligt.

Men tur är att jag är på bättringsvägar, febern är borta :)


Nej nu ska jag göra lite nytta innan maten..

Ha en bra söndagskväll!!


XoXo

Av Alexandra Angelin - 7 oktober 2012 00:00

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Sussies födelsedag hurra hurra hurra..


Grattis gumman på 24års dagen.

Hoppas du får en underbar dag.

Älskar dig hjärtat <3

Ovido - Quiz & Flashcards