angeliin

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Alexandra Angelin - 14 oktober 2012 21:22

Så då var denna dagen över..

Imorgon börjar en ny vecka..


Gahhh ångesten som uppstår när man har varit och handlat, kört och hämtat mamma och är påväg hem

och inser "faaaaaan jag glömde ansiktsmasken"

Aja det finns inget att göra åt det.

Får ta de en annan dag istället :)


Nu har jag i alla fall gräddfilen.

Inte lätt att äta morätter och gurka med dippa utan gräddfil :P

Så nu ska jag gå och blanda dippan, skala morötter och skära gurka o morötter i stavar.

Sen får de stå i kylen medans jag Duschar mm..

Sen blir det Alice i underlandet :) Längesedan man såg den..


...


Imorgon blir de dom där förbannade mötena i lund..

Fast en sak är bra..

Jag slipper gå där varje dag 9 - 4.. SKÖÖÖÖNT!!!

Så imorgon ska jag dit kl 9 för att göra upp ett schema till mig..

Sen efter de blir de ett annat ärende i Lund..


På kvällen blir det Zumba träning :)

Härligt..

Fast är min rygg såhär imorgon med kommer jag ge upp efter typ 10 minuter :(

Men men förr eller senare går det över..

Nej nu ska jag fixa mina saker sedan duscha och kolla film..

Ha en mysig kväll.


XoXo

Av Alexandra Angelin - 14 oktober 2012 16:30

= Slappe dag!!!


Idag vaknade jag vid 10, kände mig död..

Så jag gick upp och drack vatten sen gick jag och la mig igen..

Sov till 2, då var jag jätte pigg :)


Klädde mig och gick en långruda med zigge.

Gick in om Netto på vägen för att handla de sista så jag kan göra middag..


Väl hemma så fick jag kramp i magen och en dånande huvudvärk, så tog alvedon och la mig i sängen 30 minuter..

Nu är huvudvärken över och krampen har börjat avta.

Bebis är väldigt livlig :)


Nu ska jag gå ut och skala potatis och morätter.

Sen blir de börja med resterande till maten..

Idag blir det Min hemmagjorda gulach (stavning)

Alla här hemma älskar den, och lovade micke de för någon dag sedan så idag blir de soppa..

Perfet väder för det med.


Ikväll ska jag Sätta mig i soffan och kolla en film med morötter, gurka och dippa..

Och såklart mitt persika iste :D

Sen blir de ansiktsmask med..

Riktig slappe kväll, skönt ska det bli..


Ni får ha en hrlig kväll så kommer de kanske ett inlägg till senare..

XoXo

Av Alexandra Angelin - 14 oktober 2012 16:23

Efter jag gjorde chokladbollarna igår så blev det en lååång dusch :)

Felizia ville jag skulle komma till Restaurangen där dom satt och drack, så jag körde dit.

Eller jag körde först till malmö och hämtade upp Emma..

Vidare till restaurangen.

Där satt vi och snackade skit med en massa, bland annat Emma, Felizia och Dennis..

Dom drack sprit och jag drack cola..

Jag saknar verkligen INTE att dricka..

Det klarar jag mig väldigt bra utan..

Vid 11 körde jag mamma hem, sen körde jag tillbaa till restaurangen..

Vid 12 skulle de stängas men halv 2 blev det stängning istället ;)

HAHA..

Satt utanför och snackade med massa ett tag, sen skulle jag egentligen köra hem för jag va sjukt jävla trött.

Bruar inte va uta vid den tiden, men tiden gick väldigt fort.

Hade ju trevligt sällskap :)

Vid halv 3 tiden ville Felizia mm dra till Mc i lomma, så jag körde dom dit, för hade lovat att köra dom hem :P

Sen efter Mc blev de åkarp för att lämna av Felizia och Dennis.

Vidare tillMalmö för att Tanka och lämna Emma..

5 i 4 låg jag i min säng!!!

Gud va skönt, har nog aldrig längtat så mycket efter min säng..

Men en sak är säker, jag har vant mig att lägga mig vid 11 - 12 tiden så när jag vaknade kl 10 idag trodde jag att jag var död..

Nej till 4 blir de inte va uta för min del mer..

Men hade en trevlig kväll i alla fall :)


¨Ha det bra :)


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards