angeliin

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Alexandra Angelin - 13 oktober 2012 17:17

Ja då var det snart kväll :)
Är ute och går med zigge just nu,
Tänkte gå ner och handla iste :)
Sen blir det hem och städa,
Ikväll tänkte jag göra chokladbollar :D
Längesedan man åt det.
Sen får man se vad som händer..
Ha det bra sålänge
XoXo

Av Alexandra Angelin - 13 oktober 2012 14:40

Gillar inte sjukhuset för 5öre..

Usch och fy!!


Satt och praatade med min syster igår om min smärta jag fått vid äggstockarna och att bebis inte rört sig på hela dagen.

Så hon bad mig fringa in till förlossningen och höra med dom vad jagskulle göra..

Efter många om och men kom jag fram.


Sköterskans jag pratade med sa :

Du går in i vecka 26 imorgon, så jag tycker verkligen du ska komma in så vi får kollat bebisen.


Ringde sussie och frågade om hon ville följa med mig.

Såklart gjorde hon det..

Dig kan jag alltid lita på :)


Där fanns ingen annan före mig så allt gick fort.

Bebis hjärtljud var normalt.

Anlednigen till att jag inte kände sparkrna var förmodligen för bebis vänt sig :)

Men nu är allt som vanigt, bebis sparkar för fullt igen :)


Fast har fortfarande ont, men de blir antibiotika för min del..


Kändes bra att få kollat upp det i alla fall..

Nu hoppas jag att jag slipper åka in innan det är dax att föda :P

Gillar inte sjukhus alls..


Ha en bra dag på er :)

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards