angeliin

Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Alexandra Angelin - 12 oktober 2012 16:58

Ja då var denna veckan slut och nu är det helg :)


Körde och hämtade mormor vid halv 12, hon skulle massa ärenden.

Skulle träffat Tilde idag, men hade inte fått sms av henne (inte så konstigt med tanke på att hon fick sin tös imorse)

Så har blivit en heldag i massa affärer med mormor.

Hon bjöd på Lunch.. Bakade potatis med kyckling och curry..

Gott men blev sjukt mätt efter halva xD


Har nyss lämnat mormor och kommit hem.

Har mega ont i rygg och höfterna :(

Så nu ska jag lägga mig och kolla på en film.. Inget ovanligt..

Men måste göra något, vill ju inte bara ligga och glo upp i taket.

Har för ont för att sitta =/


Men får snällt vänta i 3 månader till..

Inte lönt att klaga heller.

Kommer förmodligen bli värre, och kommer garanterat börja klaga senare.

Men nej ni får ha en bra dag och kväll :)


Så ska ja kolla en film nu sen laga middag.


XoXo

Av Alexandra Angelin - 12 oktober 2012 16:50

Fick ett mms innan idag :)

Det stod :
Bebis kom imorse <3

Bilden får ni lite längre ner :)

2970 g 
51 cm
8.43 :)
med akut kejsarsnitt.

Grattis ännu en gång Tilde och sebbe :)
Ett litet underverk <3

Tur att allt gick bra,
Kunde knappt hålla mig från tårar när jag fick bilden.
Hon är så otroligt söt <3
Får gosa bebis snart hoppas jag :)

Tilde : du använde mössan jag valde :D

Grattis igen och lycka till många pussar till tösen <3<3

Ovido - Quiz & Flashcards