angeliin

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Alexandra Angelin - 9 oktober 2012 12:14

Sådär, då har jag varit hos barnmorskan på kontroll.


Blev blodprov, lyssna hjärtljud och mäta magen :)


Blodprovet va inte de bästa för järnet sjunker hela tiden.

Men det får vi fixa ju :)


Bebis hjärtljud låg på 144 nu :)

Nu sparkar bebis mitt på magen och inte längst nere..


Megens mått var 24 tror jag xD

Kommer inte ihåg, men har för mig hon sa 24.


Jag har stannat i vikten nu.

Efter ha gått ner nästan 15 kilo tyckte barnmrskan att det var bra jag hade stannat i vikten nu..

Men mig gör det inget om jag fortsätter gå ner medans bebis växer :)

Sålänge bebis får näringen den behöver är det ingen fara..


Nu ska jag strax köra in till Lund på samtal..

Dom vill jag ska sitta där inne i 3 timmar, men har jag tur blir det 1½ - 2 timmar bara :)

Får söka lite jobb där idag med..

Måste man så måste man..


Ha en trevlig dag i skit vädret allihopa..



Grattis på namnsdagen alla Ingrid :)


XoXo

Av Alexandra Angelin - 9 oktober 2012 08:25

Usch och fy, kan knappt hålla ögonen öppna :(

Trodde jag skulle dö när klockan ringde,men de var bara att gå upp..

Ska vara hon barnmorskan kl 9, sen träffa Tilde sen samtal i lund..

Usch, jag vill verkligen inget idag

Uper tråkigt väder, hade jag kunnat hade jag lagt mig i sängen, dragit täcket över huvudet och somnat om..

Men nej!!


Nu ska jag gå in och duscha annars kommer jag somna sittandes..

Det hade inte varit så bra, måste ju till barnmorskan :P


Ni får ha en bra dag i det tråkiga vädert..

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards