angeliin

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Alexandra Angelin - 28 oktober 2012 22:41

2 Bilder på Mosters sötaste lilla Ludwig :)

          


Några bilder på Helt underbart söta lilla Linnea <3


     

         

Gaaaah, hon är så söt..

Vill bara gosa mer bebis..

Har ju Ludwig, Linnea och Dominic att gosa med :)

Alla 3 är gudomligt söta..



Igår blev det taco buffe på jakri..

GottGott!!

En bild på de här och såklart en bild på lilla zigge :)


   


XoXo




Av Alexandra Angelin - 28 oktober 2012 22:34

Sorry för extrem dålig uppdatering!!!!


Har varit extremt nere, så har verkligen inte orkat blogga.

Men men, sådanna dagar kan man väl med ha?

Jag mår inte så super bra nu heller, men försöker hålla mig sysselsatt hela tiden för att

inte tänka på de "dåliga"..


Jag kanske har slagit huvudet enligt många..

Men JAG skyller på graviditeten..

Men jag har varit EXTREMT sugen på Lussekatter nu i över 1 vecka.

Idag sprack de, så nu bakar jag lussekatter haha :D

Över gott ska det bli..

Min lillebror ville ha Rischoklad så fick bli det också.

Passade på att göra Risbollar när det ändå blev massa rispuffar över..


Så just nu är där Risbollar och Rischoklad klart..

Lussekatts degen står på jäsning.

Ska göra frukost bullar och Vanilj bullar med :)

Massor..

Men ändå, som sagt försöker hålla mig sysselsatt..

Blir massa bakande, men jag tycker det är roligt.

Alla här uppskattar det jag bakar så då blir det ännu roligre att baka :)


Nej nu medans Lussekatts degen jäser ska jag göra degen till frukostbullarna :)

Bättre att göra alla degar så jag slipper sitta och vänta varje gång nästa ska jäsa..

Ska komma ihåg att ta bilder på allt med så kommer dom upp här på bloggen sen :)


Ha det bra..


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards