angeliin

Alla inlägg under augusti 2012

Av Alexandra Angelin - 7 augusti 2012 21:57

Träffade älskade Tilde idag, va sjukt längesedan sist..
Men vi hade de trevligt..

Blev en runda till Burlöv så jag fick köpa öronhängen :)
Sen skulle Tilde äta, efter de gick vi och köpte blommor sen drog vi till Lomma så vi kunde hälsa på baloo, Tilde la en fin bukett till han :)

Körde vidare till Staffanstorp så jag kunde lägga blommor till Hannah och Mia :D
Saknar er otroligt mycket..
Finns ingen jag kan prata med på det sättet jag kunde prata med Mia på :(
Saknar alla våra pratstunder, du stöttade mig, fanns alltid vid min sida..
Kom tillbaka :(

Nu blir det en film sen sängen :)

XoXo

Av Alexandra Angelin - 7 augusti 2012 21:51

Att folk inte bara kan knipa käft, varför ens gå och glappa när man bett personen vara tyst???!!!
Den personen jag litade mest på med..

Aja förr eller senare vet man vem man inte kan berätta saker för, men jag hoppas att detta är de enda du kommer säga..
För jag litar verkligen på dig det gör jag, men just nu vet jag inget mer..
Jag borde varit tyst från början :(

XoXo

Av Alexandra Angelin - 7 augusti 2012 11:56

Varit nere och klippt av mitt hår :P

Hade typ hår till skulderna men nu är de ca 5 cm kvar i nacken.

Tar nog ett tag att vänja mig, men tyckte det blev bra..

Så länge jag är nöjd skiter jag totalt i vad alla andra tycker..


Jag är den jag är, ingen ska få ändra på mig..


Nu blir de lund en runda..


Hörs senare..


XoXo

Av Alexandra Angelin - 6 augusti 2012 23:49

Ligger nerbäddad i soffan och kollar film, snart dax att sova :)
Är sjukt trött :(
Klockan ringer halv 9 för kvart över 9 ska jag klippa mig, vet inte hur dock, men men de återstå att se..

Imorgon efter frisören blir det hem och ha ansiktsmask mm :D härligt..
Sen står det städning på schemat, ska städa nedanvåningen så mamma blir glad :)

Så imorgon ser min dag ut :

?frisören
?städa
?tvätta
?häng tvätt
?ansiktsmask mm

Sen får vi se vad som händer :)

Bara varit hemma hela kvällen och tagit de lugnt, skönt har det varit..
Men nej nu är filmen slut så nu ska jag borsta tänderna sen sova..

Natti natti XoXo

Av Alexandra Angelin - 6 augusti 2012 15:14

Blev att köra Sussie till Malmö för hon skulle lämna saker till Mattias.
Drog till Lund och åt en sen lunch, nu är jag hemma och ska hänga upp tvätt sen kolla film :)

Av Alexandra Angelin - 6 augusti 2012 13:20

Lite bilder på Wilma, hennes presenter och dom fina tårtorna min syster gjorde :)

Av Alexandra Angelin - 6 augusti 2012 10:39

Ny vecka.

Ställde klockan på halv 11, men nej halv 9 vaknade jag sjukt pigg..

BARA för jag ville sova länge haha.

Skulle gå ut med hunden vid halv 10 tiden men han vägrade, vände i dörren och gick in igen.


Har lite ärenden att göra idag innan jag kan planera något annat :)

Men först, ner i byn och fixa ögonbrynen, sen handla hem frukost och hem o äta.

Efter de blir den dra till gymmet och fixa lite, ingen träning idag för har så ont i mitt knä :(


Ikväll får vi se vad som händer eller om de blir en film kväll :)


Skriver mer sen + kommer ett inlägg från wilmas kalas igår.


XoXo

Av Alexandra Angelin - 5 augusti 2012 12:37

Vad tiden går fort, idag blir denna lilla prinsessan 4 år. Moster ÄLSKAR DIG WILMA!!   

       

Ovido - Quiz & Flashcards