angeliin

Alla inlägg den 1 augusti 2012

=)

Av Alexandra Angelin - 1 augusti 2012 23:27

Hej hopp :P
Sitter i bilen med Becky och Linda påväg från Hbg, får se vad som händer nu då :)
Om 17 dagar fyller jag 23 :D

Lite bilder nu då på nikki och zigge :)

Av Alexandra Angelin - 1 augusti 2012 18:25

Hejsan =)


Dagen började med en lååång dusch, sjukt härligt.

Fixade mig och drog till Burlöv med mamma, linda och becky..

Skulle ha en tunika men hittade ingen så fick ett par mint gröna mjukis =)

bara för ett tag sedan fick jag likadana fast i baby rosa :)

Körde hem och hämtade zigge, körde o lämnade mamma på jobb

Vidare och hämtade niki, hem till mig så zigge och niki fick leka av sig :)

Medans dom lekte så satt jag, linda o becky på en filt på gräset.. Mysigt :P


Gick in och startade en film..

Så nu får vi se vad som händer, skulle laga mat men pappa är inte hemma.

Tror han körde iväg och handla en lampa eller något? :P


Så ja, vi får se vad denna kvällen bjuder på.


Ha en fortsatt trevlig dag/kväll


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards