angeliin

Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av Alexandra Angelin - 29 augusti 2012 20:14

Hejsan..

Igår hade jag ingen ork eller lust att skriva..

Mådde skit..

Massa tankar snurrade, kunde inte ens äta mat så nere jag var..

Blev bara söka jobb och sen kolla film hela kvällen..


...


Idag körde jag min syster och wilma så becky kunde handla..

När vi va på ica Maxi ville wilma sova hos mig inatt.

Så ja de fick hon :)

Har varit en aktiv eftermiddag/kväll..

Hela huset är de leksaer i haha..

Filmerna ligger i hela vardagsrummet för hon inte kunde bestämma sig vilken hon ville se..

Men de gör inte mig något..

Imorgon blir det storstädning..


Wilma skulle va ledig från dagis imorgon, men kk akut vill att jag kommer in där imorgon bitti vid 9..

Så de blir upp vid 7 tiden, fixa pannkakor till frukost, ut med zigge sen ta de lugnt tills wilma ska lämnas..

Får hoppas svullnaden gått ner så jag slipper åka in, men men bättre att kolla upp de som hon på kk sa till mig i telefonen.

Nu ligger en nyduschad wilma och halvsover, eller hon har nog somnat :)

Hon blev lite ledsen, saknar mamma och pappa så hon ville ligga och kramas med mig en stund.

Sen ville hon gå ut i soffan och sova brevid zigge.

Så nu ligger dom där ute båda två :)


Nu ska jag städa undan i köket efter maten, sen ta en lååång dusch, starta en film sen sova :)


Hörs imorgon


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards