angeliin

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Alexandra Angelin - 23 augusti 2012 21:00

Helt seg i kroppen..
Tankar som snurrar..

Vänner?!?
Bra fråga, tror inte jag lärt mig det än..
Men men en vacker dag gör jag väl..
Vilka finns där?
Vilka finns bara när dom känner för de?
Jag klarar mig själv, men ändå bra att veta VEM man kan prata med när det är något utan att den personen snackar vidare..
För de känns som alla gör det, ska man inte kunna berätta något utan att alla andra får veta sen??
Kanske bäst att stanna i em bubbla tills jag vet säkert..

Aja, nyss varit ute med hunden en lång runda..
Innan dess kollade jag film, åt vindruver och drack citron vatten :)

Inte ätit mat idag, inte varit hungrig eller på humör, men nu är jag hungrig :(
Aja, blir väl en ny film sen sängen
Ultraljud imorgon bitti ju :)

Ha en bra kväll
XoXo

Av Alexandra Angelin - 23 augusti 2012 14:38

Lilla zigge trivs på hatthyllan i bilen, såfort man öppnar bildörren hoppar han upp där :)

...

Av Alexandra Angelin - 23 augusti 2012 14:16

Sitter på hundradtgården medans zigge springer av sig..
Skönt att komma ut och rensa tankarna..
Är lite små kyligt när det blåser, men bättre det än stekande sol :)

Av Alexandra Angelin - 23 augusti 2012 12:06

GodMiddag!!


Idag är ingen bra dag, mår sjukt illa till och från.

Bara av att dricka vatten mår jag illa :(

Det går väl över :)


Trodde jag vant mig vid illa måendet, men usch idag var det jobbigt..


...


Äckligaste ciggen jag tog för en stund sedan..

Usch och tvii.

Klarade knappt röka hela..

Så lika bra att försöka fimpa skiten redan idag.

Kommer bli svårt, men jag kommer kämpa.

För jag vill detta, jag kan och jag ska :D


...


Jag kan medge att sedan jag fick veta att jag var gravid har jag inte varit en ute människa/ natt människa..

Är inte road av att vara ute mitt i natten.

Sitter hellre ensam hemma och kollar en film än är ute och ränner..

Men jag trivs.

Kan hända 1 gång att jag är ute lite längre, men det handlar om vad man gör?

Lixom bara va ute och köra/åka bil är inget roligt mer..

Innan kunde jag älska köra bil i flera timmar om natten men inte längre..

och för den delen kommer de snart va slut med det helt..

Kan inte ha en liten bebis ute mitt i natten bara för mina vänner är ute då..

Nej jag har mer än mig själv att tänka på sen..


Samma där, de är mitt val om jag inte vill va ute o ränna mitt i natten mer.

Jag hänner inget behov av det.

 ...


Nu ska jag tvätta dom sista kläderna och få de upphängt..

Börjar dock bli dervös ingör imorgon..

Varför ens vara nervös över ett ultraljud? :O

Men att veta att jag får se bebis på ultraljudet och höra hjärtljudet om indre än 24 timmar gör så jag får gåshud haha :D


Ha en bra dag..


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards