angeliin

Alla inlägg under augusti 2012

Av Alexandra Angelin - 20 augusti 2012 14:47

Då var det en ny vecka..

Ska strax iväg på pedikyr med mamma i malmö..

Hon ville ha fina fötter till hon åker till Turkiet :P

+ jag vägrar röra mina egna så jag får med få dom fixade.


På fredag blir det ultraljud :D Jag längtar..

Ska få se så allt är bra med bebis.

Sen på lördag blir det jobb och mamma, pappa, micke och max dra till Turkiet, så jag blir ensam hemma

i 1 vecka :(

Tråkigt att va ensam så länge..

Får se vad jag får hitta på då..


Nej nu ska jag klä mig och fixa mig sen köra in till malmö :)

Ha en härlig dag i solen..


XoXo

Av Alexandra Angelin - 19 augusti 2012 21:52

= slappedag
Bara legat i soffan och kollat filmer hela dagen, skönt..
Somnade i en och en halv timme på eftermiddagen..
Sen ikväll kom pappa in och satte sig och kollade på film med mig :)

Åt fika för en stund sedan, pannkakor, kiwi och apelsin juice :)

Blir en film till snart sen en lång dusch innan sängen..

Nej ska plocka undan efter fickan nu sen ska vi starta en film :)

XoXo

Av Alexandra Angelin - 19 augusti 2012 21:47

Tack alla som sa grattis och va med och firade min dag :)

Tack Patrik och Lotta för presenten
Och tack Becky för din present :)

Lotta, jag lovar att använda krämen varje dag och Becky klockan kommer användas när jag ska ut/iväg :)

Drog till restaurang ohh åt middag med Tilde, Linda, Becky, Ramona, Micke och Rebecka :)

Efter de blev det fix och vidare till bjuvs burnouten :)

Tilde och jag drog neråt igen och träffade lite folk och åt..

Hade en trevlig kväll, längesedan man va hemma 3 på natten :)

Tack för en underbar dag, kväll och natt :)

Och tack syster för den sjukt goda och fina tårtan :)

Av Alexandra Angelin - 18 augusti 2012 13:00

på dagen :P


Städning och pannkaks frukost :D GOTT!!!


 


Städar hela nedanvåningen, då min farbror, lotta, Tilde och Becky kommer vid två och ska äta tårta..

Linda kommer senare idag för hon skulle på Burnouten idag.


Önskar sussie, mattias och barnen kunde komma så jag hade fått gosa bebis på min födelsedag, men de förstår man att dom inte har ork/lust till.

Kom hem igår från sjukhuset, kan träffa dom alltid annars :D


Tårtan min syster gjorde är SJUKT fin, nästan så man inte vill skära i den sen..

Kommer bilder på tårtan senare, nu ska jag städa klart sen dusch och fix :)

Ha en bra dag.


XoXo

Av Alexandra Angelin - 17 augusti 2012 14:07

En sak som jag valt att hålla hemligt.

Men känns som det inte går längre nu, och finns

ingen anledning till att ha det hemligt heller.

Hade bara känts dumt och konstigt sen om jag hade hållt de hemligt för länge.


 


Som många av mina vänner / släktingar redan vet så är jag Gravid

Jagär idag i vecka 18 (17+1)

Jag är nöjd med valet jag gjort, och INGEN ska få trycka ner mig för det.


Finns säkert massor av folk som tycker jag inte borde gjort dett valet

men det är mitt liv, och jag är glad för valet jag gjorde.


Har varit hemlig med det för jag har varit rädd för allt skitsnack

men det ärsom min syster säger till mig.

Jag ska inte lyssna. Alla snackar alltid skit om någon.

Så nu har jag bestämt mig att inte ha de hemligt längre

och vill folk snacka skit så låt dom?

Hindrar inte mig från mitt val.


Som sagt, jag är glad för detta.


Ska på första ultraljudet den 24e där återstå och se om det går att se könet :)

Är sjukt yfiken, men spelar inte så stor roll vad det bli bara det är friskt.

Fast jag hade ju helst velat ha en liten flicka :)

Men som sagt, en pojke går lika bra.

Blir lika glad vilket som.


...


Har redan sett bebis på ultraljud 2 gånger då jag fått åka in akut för kramper i äggstockarna.

Men allt har varit bra med bebis.

Att se bebis och lyssna på hjärtljudet fick hela min värld att stanna.

Fick gåshud och ett mega leende på läpparna.


...


Min syster ska ha sin knodd om 5 veckor så Wilma blir storasyster då sen får wilma och knodden en kusin ca 4 månader senare :)


Nej nu har jag sagt det jag vill och allt känns bra.

Lätta på hjärtat är aldrig fel, hade bara känts konstigt att komma gående höggravid eller med barnvagn sen utan folk ens vetat att jag var gravid.


Ha en underbar dag :)


XoXo 

Av Alexandra Angelin - 17 augusti 2012 13:59

Hejsan!


Idag har jag inte gjort så mycket.

Det blev inga maränger igår, blev en maräng botten istället.

Så ska bara på med grädde sen persika skivor på den :)


Idag MÅSTE jag städa.

Ingen ork till det för de e så varmt ute.

Så på dagens planering står de


* Städa

* Tvätta

* Baka klart

* Färga håret


Sen blir det nog bara en lugn kväll, eller? Aja får se vad som händer.


Oh vad jag hickar hela tiden, sjukt jobbigt.


Hörs senare.


XoXo

Av Alexandra Angelin - 16 augusti 2012 19:04

2 dagar kvar sen är man 1 år äldre =/


Idag har jag inte gjort så mycke, drog till lund med linda och lämnade in ett papper.

Sen när vi kom till stp blev de en cigg och skitsnack me becky :)


Nu ska jag snart hämta Linda sen blir de hem och göra en fläskpannkaka

medans den står i ugnen så ska vi baka :D


Kärleksmums och maränger.

Får se om de blir något annat med :D


På morgonen på min födelsedag vill jag äta pannkakor till frukost xD haha

vet inte varför, men blev sjukt sugen på de idag, men får vänta till lördag för då är pappa ledig

så han med kan få äta god frukost.


Sen vi 2 kommer lotta, patrik, becky och linda hit och äter tårta :D


Nej nu ut med hundarna sen hämta linda.


XoXo

Av Alexandra Angelin - 15 augusti 2012 15:22

Idag blev det bebis mys :)
Oh lilla Dominic är så sööt :D
Grattis Sussie och mattias och såklart jayzon..
Jayzon är en stolt storebror hihi

Fick lämnat paketen med, jayzon fick öppna det så fick han något att göra i alla fall..

Men bäst av allt va såklart att jag fick hålla lillskiten :P
Ännu ett otroligt sött barn, kopia på jayzon när han föddes..
Nu bilder på paketen och på Dominic

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards