angeliin

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Alexandra Angelin - 26 augusti 2012 20:47

Nyss varit på bio..
Är sjukt trött nu :(
Men kan inte lägga mig 9 på kvällen :O
Filmen var bra, men shit så irriterande hon brevid mig var.. Tuggade sina jävla popcorn med munnen öppen och satte typ i halsen hela tiden så hon höll på att hosta ihjäl sig..

Nej om man ska spraya silit Bang i duscharna och skura dom kanske..
Måste roa mig med något :P

Har massa att städa innan mamma och dom kommer hem..
För en gångs skull ska dom få komma hem till ett nystädat/skurat hus :D

Imorgon kommer Sussie med familj hit och äter middag (hoppas jag) ;)
Hon brukar hålla vad hon lovar i alla fall <3

Nej nu ska jag göra någon nytta..
Ha de bra

XoXo



Av Alexandra Angelin - 26 augusti 2012 13:15

Vaknade vid 11 och gick ut med zigge, har nyss varit och lämnat han hos Rebecka, Johan och Wilma..
Nu kommer de bli mer ensamt :(

Mamma skickade ett sms igår när dom landat och ett när dom kommit till hotellet :)

Nu ska jag kolla tv en stund innan dusch och fix..
Bio vid halv sex :)

Ha en bra dag
XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards