angeliin

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Alexandra Angelin - 20 augusti 2012 23:04

Äntligen svalt ute, men fortfarande varmt inne :(

Sitter i soffan och kollar film..
Blev gurka, morötter och dippa :)
Gottigt..
Efter filmen blir de sängen :)
Ny dag imorgon..


.
.
.
.

Hur orkar du upprepa ditt ex hela tiden?
Det är bara ett bevis på att du inte lyckats gå vidare med din nya?
Du saknar ditt ex och vill egentligen inte leva utan han, men lilla gumman..
Du har en ny pojkvän, tror inte de e roligt för han att höra om ditt ex hela tiden.
Nej skit nu i det, men tänk dig för vad du säger istället

Av Alexandra Angelin - 20 augusti 2012 17:56

Bråk hit och bråk dit..

Blir trött på de, håller med mamma

inte roligt att se sin lillebror bli manipulerad av sina vänner..

En dag lär han väl sig, men varför lyssnar han ens?

Visst jag har med varit dum och litat på allt..

Men snälla, de du säger förstår man är falskt..

Sårar en oskyldig person så in i helvete..

Usch säger jag bara..

Så blir väl prata vett i skallen med lillebror en dag..

Fast om vi har tur så behöver han bara komma iväg och få rensa skallen.

Han åker ju på Lördag och är borta 1 vecka..

Få nuuta av egentid och med bästa kompisen utan massa skit :)

Hoppas dom får roligt.


Från de ena till de andra.

Kom nyss hem från pedikyren..

Fanns inte mycke att göra med mina fötter då dom redan var så fina xD

Hur kan fötter vara fina? usch o fy.. haha


Nej nu ska jag sätta mig framför min fläkt med ett glas iste med isbitar i :)


Hörs kanske senare.

XoXo

Av Alexandra Angelin - 20 augusti 2012 14:47

Då var det en ny vecka..

Ska strax iväg på pedikyr med mamma i malmö..

Hon ville ha fina fötter till hon åker till Turkiet :P

+ jag vägrar röra mina egna så jag får med få dom fixade.


På fredag blir det ultraljud :D Jag längtar..

Ska få se så allt är bra med bebis.

Sen på lördag blir det jobb och mamma, pappa, micke och max dra till Turkiet, så jag blir ensam hemma

i 1 vecka :(

Tråkigt att va ensam så länge..

Får se vad jag får hitta på då..


Nej nu ska jag klä mig och fixa mig sen köra in till malmö :)

Ha en härlig dag i solen..


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards