angeliin

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Alexandra Angelin - 13 augusti 2012 23:07

Idag blev det ingen städning, legat nerbäddad typ hela dgen.

Inte mått bra alls :(

Men men får se hur jag mår imorgon..

Har en hel del att göra då faktist..


Söka jobb

Söka lägenhet

Städa

Tvätta

Ringa lite samtal

Boka möten

Köra mamma till jobb..


Vill verkligen köpa nya skor...

Får göra det när jag får mina pengar :D

Äger 1 par skor jag kan ha nu när de inte är super fint väder, för jag kan ju inte gå i sandaler och flippflopp om det regnar mm..


Aja får se hur det blir med det..


Viktigast nu är att hitta en lägenhet :)


om 5 dagar fyller jag 23..


Nu blir de film..


Ps. Imorgon sätts Sussie igång :D Yeey snart en bebis, läääängtar som tusan.

Hoppas på en liten tös, men alla tankar går till sussie imorgon.

Och all lycka i värden till dig <3 Älskar dig gumz <3


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards