angeliin

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Alexandra Angelin - 4 augusti 2012 12:03

Hej värmen..


Igår blev det jobb, skulle stänga kl 23 men kan ju inte bara kasta ut gästerna som dricker så fick vara kvar till 00.

Sjukt härligt att vara tillbaka, men märktes att jag inte jobbat typ på hela sommaren, efter 4 timmar hade jag ont i fötterna och ryggen, men det gick över :)

Hade det riktigt trevligt på jobb, blev en del att göra, men hade ju mamma som hjälpte till för mamma hade carmen som tog köket :)


Hoppas på en lika trevlig kväll idag, men kan nästan förbereda mig på att jag inte kommer där ifrån vid stägningsdax idag heller, riktigt härligt väder.

Folk sitter ute på uteserveringen och dricker och äter, det är för varmt för att sitta inne.

Nej nu blir de fix och förbereda sig för typ ett 12 timmars pass jobbande :)

Ha en trevlig dag och njut massor av solen nu, för de kan inte jag.


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards