angeliin

Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av Alexandra Angelin - 30 augusti 2012 09:46

Sitter på kk nu, får se hur långtid detta tar nu då..
Tur syster är med och håller mig sällskap :)

Två bilder på Wilma :)
Kommer ett videoklipp senare, då man inte kan lägga upp video genom appen..

Av Alexandra Angelin - 30 augusti 2012 08:33

Wilma sov här inatt, vaknade tillen gång vid 11 och kallade på mamma.

Men hon somnade om direkt när jag la mig brevid henne..


Fick en otrolig smärta igår, blev värre inatt kunde inte sova..

strax efter kl 2 somnade jag, halv 5 vaknar jag av smärtan och ömmandet.

Somnar om.

Kl 5 vaknar wilma och kallar på mamma och säger att någon va taskig för hon inte fick spela.

Kommer in och lägger sig i min säng och somnar om direkt, även jag.

Halv 6 kom smärtan igen, och då kunde jag verkligen inte somna om..

Så de var bara att gå upp, drack ett glas te sedan gick jag in och duschade..


Halv 8 vaknade wilma så då gjorde jag pannkakor till henne..

Skulle ut en morgon runda med zigge, men han tvärvägrade..

Regnet larade han för de småduggade bara lite precis då, vi kom till grinden då kom en jävla smäll och zigge springer raka vägen in..

Nu öser regnet ner igen och blixtrar gör det med..

Dax att släcka tvn och köra till wilmas dagis, ska möta upp syster där så ska vi lämna wilma sen vidare till kk akut..

Hoppas dom kan svara på varför jag har så ont, svullen och öm..


Tror inte de e något med bebis i alla fall..

Men bäst att kolla ändå, vill inte ha så ont att jag inte kan sova..


Hörs senare.

XoXo


Ovido - Quiz & Flashcards