angeliin

Direktlänk till inlägg 22 maj 2012

FanFanFan!!!!!

Av Alexandra Angelin - 22 maj 2012 13:42

Varför just jag?!?!

En sömnlös natt med tårar..

Har inte kunnat äta eller sova.

Bara gråtit..

Men tårar tar inte bort någonting..


Har snackat med min syster, älskar dig och tack för du finns för mig <3


Detta kommer bli det svåraste valet i mitt hit intills..

Finns mycket jag kommer grubbla på nu ett tag fram över.


För och nackdelar?!?

Vill eller vill inte?

Bra eller dåligt?

Klarar eller klarar inte?.


Fast valet står i mina händer..

Det finns ingen som kan påverka det..

Men just nu vet jag inte ens själv vad jag vill..

Allt kom som en chock..


Vad jag än väljer så kommer folk se ner på mig..

Kommer tycka jag är en idoit som gör fel.

Kommer snacka sitt bullshit och sprida rykten.


Fast i de läget får jag ju se vilka som e mina riktiga vänner i alla fall..

Och jag får se vart dom står..


Men som jag sa så vet jag inte själv just nu hur jag vill göra..

Så jag får ta och tänka mig för riktigt noga så jag inte ångrar något eller

drar förhastade slutsatser...


XoXo



 
 
Rebecka

Rebecka

22 maj 2012 14:01

Du ska inte bry dig ett smack om vad dina "vänner" tycker för de har inte med ditt liv att göra, du kan lyssna och ta till dig av råd och tips men de kan aldrig tvinga dig att göra något du inte vill. Väljer du ett val så stå för det, bry dig inte om de kommer skitsnack eller ej, bry dig inte om vad de tycker eller tänker. Det är inte deras liv eller deras val. hur du handlar kommer påverka sig framöver. Vad du än väljer ska de vara dit beslut för det är du som kommer leva med det, inte dina vänner!

http://bakeandbake.bloggplatsen.se

Alexandra Angelin

22 maj 2012 14:03

Jag vet, men allt är så svårt.
Vet inte alls någonting själv. tror fortfarande jag är i en chock.. känns inte som det är sant ens =/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Angelin - 23 juli 2018 00:42

4497289001  

Av Alexandra Angelin - 30 november 2013 20:23

Väldigt fort.. Min son förlorade ju sin hörsel i samband med sin hjärnhinneinflammation och han blev opererad med CI i slutet på september. I mitten på oktober kopplade dom på ljudet och det var så sjukt j*vla underbart att se han reagera, att se...

Av Alexandra Angelin - 16 juni 2013 23:49

Hej! Det var väldigt längesedan jag skrev. Har ingen ork att blogga varje dag har för mycket tankar som snurrar och inte allt jag vill dela med mig. Men det som snurrar mest i mitt huvud är, varför jag?! Varför just jag. Av alla jag känner/är ...

Av Alexandra Angelin - 17 maj 2013 10:39

Känns som många fler. Idag är min lilla prins 4 månader, men det känns som han är mer. Allt han / vi gått genom. Dom första 7 veckorna i hans liv kändes ju som flera månader, tiden går så sakta när man väntar på alla läkartider mm. Men ändå kän...

Av Alexandra Angelin - 7 april 2013 22:03

Det var ett väldigt bra tag sedan jag bloggade sist. Men kände att jag behövde skriva av mig lite nu.   ....   Jag försöker vara stark, det är inte så lätt. Jag vill vara stark. Jag kanske verkar stark efter allt jag gått igenom med min s...

Ovido - Quiz & Flashcards