angeliin

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Alexandra Angelin - 17 maj 2012 17:41

Sorry för de inte blev ett inlägg igår..


Höll på med bilen halva dagen, när jag var klar med det jag höll på med drog jag till

SS och satt o snacka skit med Linda.

Efter drog jag o hämtade mamma på jobbet.


Sen körde jag hem och fixade mig.

Körde o hämtade Jimmi, sen körde vi till

Sjöbo och drack o snacka massa skit..


Kändes som ja satt o snackade med *Hemligt* i flera timmar.

När vi kollade på klockan hade vi bara snackat i lite mer än 2 timmar.


Shit vad mycke man hinner snacka om på 2 timmar :O de e sjukt haha..


Sov i sjöbo inatt.. Vi la väl oss vid typ 4 halv 5 tiden, sen va de bara upp kl 9 för att köra hem.

Jimmi åkte med, så fick köra o lämna han först..

Somnade direkt jag kom hem igen xD


Klockan rinde halv 1 sen va de bara att duscha o fixa sig för jobb..

Behövde bara jobba 3 timmar idag.

Men imorgon blir de ett 10 timmars pass.

Och på lördag blir de typ 12 timmars pass..


Härligt med extra pengar.

Men allt kommer läggas på bilen..

Eller nästan..

Ska ju till Liseberg med dom bästa efter skattepengarna kommit :D..


Nej nu ska jag gå ut och gå en runda med hunden, sen får vi se vad denna dagen bjuder på :)

Kommer ett inlägg med bilder från Veteran träffen idag vid jobbet senare ikväll..


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards