angeliin

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Alexandra Angelin - 13 maj 2012 23:25

= ChillDag!!


Idag har det varit toppen väder.

Fick för mig att jag skulle fixa med bilen idag.

Men det blev inte så mycke fix, plockade ut mikrofon och skrapade bort någon jävla sändare på bakrutan.

Så får bli mer en annan dag, för vi bestämde oss för att grilla :D


Och grillning blev det med Max,Micke och Jeppe.

+ lite kubb efter :)


Vi grillade kycklingfilé och fläskfilé sjukt puligt.

Till det hade vi klyftpotatis, pasta sallad, gräddfils såser, grillad svamp och bea.


Sen till efterrätt blev det chokladpudding med pannacotta (stavning) och björnbär,blåbär, lingon uppe på.

Killarna gillade efterrätten o de gjorde även pappa. Mamma vet jag inte riktigt vad hon tyckte.


kommer några bilder från idag på maten, efterrätten och killarna.


         

Jeppe och Micke flippar runder medans Max står vid grillen.

         

         Maten :D

      Mäster grillaren!! Eller?

    Zigge ville vara med på ett hörn..

        Efterrätten :)


Nu blir de film för min del.

Om de e fint väder imorgon ska jag ut och åka inlines en runda :D


XoXo

Av Alexandra Angelin - 13 maj 2012 23:22

några bilder från igår när vi var påväg till ystad + när vi var i ystad.




Linda och Andre super sociala i bilen

  Linda i sitt normala jag

  Becky alltid lika glad

  Becky igen :P

    Linda o becky i bagaget nere i ystad

     Linda blev väldigt "blek" 

    Clarres nya bil :)


Kommer ett inlägg om idag om en liten stund!!


XoXo

Av Alexandra Angelin - 13 maj 2012 23:16

  Testar med en video när linda dansar på strippen i Ystad xD

Av Alexandra Angelin - 13 maj 2012 01:42

Ikväll blev det Ystad cruisingen med Linda, Andre och becky.

Väl där så mötte vi upp clarre och Micke..


Sjukt mycke folk va där i alla fall.

Hade jätte trevligt =)


En sådan kväll får göras om snart.


Har sjukt ont i min mage =(

Så blir att ta en pilla sen lägga mig och kolla på film.


Skriver mer imorgon har absolut ingen ork nu.


Natti Natti!!..


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards