angeliin

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Alexandra Angelin - 9 maj 2012 14:32

Klockan ringde 08,00 men shiit vad trött jag var, ville verkligen inte gå upp.

Låg kvar i sängen och tänkte oppla av, men då ringer min syster och säger att de är dax att gå upp, BLÄÄÄ!!!!!

Så det var bara att gå upp och borsta tänderna och fixa sig för att sedan hämta upp min syster och deras katt.

Sen vidare mot veterinären.

Så nu är lilla Oscar kastrerad.


Körde hem och lämnade min syster och katten och körde direkt till träningen.

Blev inget långt pass idag för jag har en sådan sjuk träningsvärk i magen och insidan av låren xD


Drog hem och åt, och sökte 3 jobb :P


Har  nyss varit ute en stund med Linda, men fick dra hem för jag ska lämna mamma på jobb snart.

Sökte nyss 1 jobb till.


Får väl se vad som händer ikväll.


Ha en fortsatt trevlig Onsdag =)


XoXo

Av Alexandra Angelin - 9 maj 2012 00:37

GoKväll!!


Denna kvällen har varit riktigt seg, har varit helt off.

Så har näst in till bara legat i sängen och kollat filmer.


Men nu är jag nyduschad och har nyrakade ben och ska lägga mig i en renbäddad säng snart, men först skriva klart här sedan borsta tänderna :)


....


Jag tror nästan att du bara hör av dig när du inte har någon annan att träffa?

När du har tråkigt och inte har något att göra?

Är jag bara ditt andra hands val?..

För mig känns det meningslöst.

Kanske borde ta och tänka om där lite, för jag vill inte gå

och tro du är en riktig vän om jag bara ska duga när ingen annan har tid/ork att träffa dig..

Jag har mina andra vänner, och jag är stark nog att klara mig själv.

Jag är stark nog att klara mig utan dig..

En dag kommer sanningen fram.


Nej nog om det, nu har jag fått skriva av mig om de i alla fall =)


INGEN kommer få svar vem det är jag menar heller så inte ens lönt att fråga.

Det är min ensak.


Nej nu blir de borsta tänderna, sen en film tills jag somnar..

Klockan ringer 8 för jag ska köra min syster ett ärende.

Skriver imorgon.


Godnatt.


XoXo


Ovido - Quiz & Flashcards