angeliin

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Alexandra Angelin - 12 maj 2012 16:51

Hej igen!!


Helt ärligt, vad såg jag i dig?

Att jag inte insåg från början att du inte va något att spilla sin tid för?

Att man inte borde fälla en enda tår för dig.


Såg nyss en bild du lagt upp..

Usch, asolut inget jag saknar.. VERKLIGEN INTE!!


Undra ens om de verkligen fanns något bra med dig?

Tror inte det, du spelade ett spel.

Du spelade att du var världens bästa och underbaraste.


Hur känns de när man klurat ut din gåta i ditt spel och förstör det?


Allt du skriver är bara patetiskt.


Usch och fy..

Det är så Äckligt rent ut sagt. Hela du är Äcklig!!

Bara stick..


Ingen som du ska få lov att förstöra mitt liv som jag lever.

Till skillnad från dig så är mitt liv bra..

Jag behöver inte ha en falsk person i mitt liv, det klarar jag mig bra utan..


XoXo

Av Alexandra Angelin - 12 maj 2012 16:00

Hejsan mina kära läsare :D


Idag hoppas jag på en toppen dag, jag vaknade med ett sjukt bra humör idag.

Hoppas bara de humöret håller i sig hela dagen och kvällen :)


Tradigt väder dock, fast det gör inte mig så mycket.

Får se vad som händer ikväll då.


Linda skulle höra av sig när hon kom hem, så de blir en runda till henne i alla fall :)

Sen får vi se vad kvällen bjuder på.


Har varit iväg hela eftermiddagen, så nu ska jag bara ta de lugnt en liten stund.


Skriver nog ett inlägg ikväll/natt.

Ha en super härlig lördag.


XoXo



Av Alexandra Angelin - 12 maj 2012 02:20

Hejsan!!


Idag har det hänt massor..


Först drog jag o lämnade mamma på jobbet.

Sen till stp igen för att köra till Plantaget o handla blommor till jobbet.

Så jag fick handlat 3 ljusrosa, 3 mörkrosa, 3 lila och 3 gula petunior "stavningen"

och en säck jord.

Sen blev de köra tillbaka till jobbet för att plantera dom.

Undertiden jag gjorde de så gick Micke, Max, Mulle och Linda in och åt :)

Jimmi kom med en sladd till mig med så jag kunde koppla in min andra stereo i bilen

Linda fixade det :) Tack


När jag va klar beställde jag Pizza med hem till mig och pappa,  så vi körde hem så vi med fick äta :)


Sen blev de bränna en ny skiva till bilen, fixade mig och sen drog jag och Linda o mötte upp

Becky, Sussie och Mattias.


Vi skulle egentligen till Eslöv men sket i de, så vi drog till Ystad istället.

Kvällen började genom att va sjukt bull, men allt de balla startade i ystad.

Då Linda fick för sig att dansa mitt uppe i en rundell vid alla bilar.

Så jag körde upp och släppte henne, startade musiken och körde runt så började hon dansa.


Vi hade sjukt ballt, drog från ystad efter typ 1 timme, drog mot stp igen, sen en runda till lund där linda satt o sjöng o dansade genom rutan..


Har lite mongo filmer på mobilen från idag..

Dom får väl läggas upp en dag dom med.


Nej nu ska jag starta en film sen sova..

Imorgon ska jag iväg och hämta en halv gris :S

Min syster och johan hade köpt de så bad dom mig hämta för dom är och kollar cross denna helgen.


Imorgon kväll blir de kanske ystad med Linda, får ju hoppas :D


NattiNatti


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards