angeliin

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Alexandra Angelin - 7 maj 2012 21:34

Idag när jag satt hos mormor fick jag ett telefon samtal, det var om skolan jag sökt till... JAG KOM IN!!!!!

Så jag börjar plugga den 11 Juni, Härligt..

Fast de dryga är att det är i Helsingborg.. Typiskt jag bor så långt ifrån :(


(kanske får flytta upp och bo en bit ifrån Helsingborg dom 3 inträdes veckorna.. )

Så ja jag ska inte vara så över glad, minsta lilla fel så får jag inte fortsätta utbildningen..


Första dan på nya jobbet idag, och sista med för den delen..

Väljer att plugga istället då jobbet jag skulle jobba på inte var som jag trodde?!?


Så imorgon ska jag söka ett annat jobb (natt jobb)



Oh jag har sjukt ont i mitt öga, tror jag har fått tillbaka min reva på hornhinnan :(

Minsta lilla ljus så gör de sjukt ont :(

Så jag får gå till läkaren imorgon.


Imorgon ger jag upp allt gammalt och tar en dag i taget.

Jag har nog inte riktigt kunnat bestämma mig för vad jagvill och inte vill.

men nu så, dax att tänka om..


Nej nu blir de en macka sen ut igen :D

Ha de gött..


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards