angeliin

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Alexandra Angelin - 15 maj 2012 20:40

Hejsan!!


Idag blev de en runda på inlines med Linda och hennes hund..

Ganska pinsamt att för 2 år sedan orkade jag åka fett långt utan att klaga.

Idag började jag klaga efter bara några minuter.. Efter ca 15 minuter tog jag av mina inlines och gick barfota istället.

Mina fötter tog nästan död på mig..

(använd aldrig inlines som e 2 storlekar förstora ni får bara ont)

Jag gick i ca 20-25 minuter sen tog jag på mina inlines igen och åkte den sista biten..

Såblev bara ett åkande på ca 20-25 minuter xD


Drog till barnmorskan efter..

Nu har jag fått mitt svar.

+ tog andra tester och allt ser bra ut :D

Härligt, klumpen i magen jag gått med i ca 10 veckor är nu borta..

..


Nyss kollat på en film.

Och nu håller jag på att tvätta :)

Min andra maskin är igång..


Komoch tänka på..

Hur f*n lyckas man stöka upp ett rum på 9½ kvadrat så

grymt mycket som jag gör xD

Ligger kläder över allt.

Tror jag måste städa.

Gör nog det efter maten och jag har fått upphängt tvätten :)


Ha en trevlig kväll..


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards