angeliin

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Alexandra Angelin - 21 maj 2012 00:17

Hej..

Sorry för jag inte uppdaterat, men har haft mycke att göra.

Så ni får klara er ändå :P

Idag när jag väl vaknade kl 1 (A) så blev de dusch o fix..

Vid 3 drog jag och shoppade lite snabbt med Sussie J

Bilder på vad jag köpte

             

 + jag köpte spolarvätska xD


Efter de körde jag och lämnade henne och drog till jobbet
för att prata med min chef.

Åt trippelburgare (3 mini hamburgare )

 

 Stannade där till halv 9 sen körde jag o hämtade
min bror och körde till ica maxi o handlade hårfärg och kiwi raklödder :D


 




Har nyss varit ute och gått i 40 minuter med hunden, sjukt
härligt väder.


   

Så nu ska jag bädda ner mig och kolla en film.

Får se vad som händer imorgon då J

Hoppas ni haft en sjukt trevlig helg..


Natti natti på er, sov gott puss


 XoXo

Av Alexandra Angelin - 21 maj 2012 00:16

Rocka Billy Kväll på jobbet..

Jobbade ett 13 timmars pass så var helt slut igår efter
jobbet =/

Men hade sjukt roligt, och musiken var sjukt bra.

Vi hade live band som spelade.

Bjuder på en video när min chefs sönder buggar till en av låtarna



 

XoXo

Av Alexandra Angelin - 21 maj 2012 00:14

Hejsan!


Lovade bilder från prixträffen utanför mitt jobb.

Så här får ni några bilder på bilarna..

                           


Bild på ett av prisen xD   


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards