angeliin

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Alexandra Angelin - 3 maj 2012 21:15

Hejsan..


Nu har jag blivit sjukt dålig på uppdatering igen =/


Har mått sioch så ett tag så inte haft ork/lust att blogga.

Men lovar att det kommer bli bättre..

Ska försöka hinna i alla fall 1 gång om dagen.


Igår va det sjukt underbart väder..

Dagen började skit bra..

Satt på Kurs på nya jobbet, sen efterdrog ja och Bästis och åt.


Lämnade mamma på jobbet, drog till La.

Hem då en kille skulle komma och kolla på bilen jag lagt ut på Blocket.

Han köpte bilen :D


Sen drog vi tillbaka till La och satt vi stranden och grillae, sjukt härligt var det :D


Typ vid halv 12 tiden körde jag och lämnade Bästis hemma och Drog till Lund och träffade Mr X..

Drog hem efter typ 1½ timme..

Kl 3 skriver Mr X och frågar om jag hade kunnat komma till Lund o ge han starthjälp, så de va bara till att köra dit..

Hen fick sin starthjälp och vi körde mot Statoil..

Mitt på motorvägen går mitt avgassystem rakt av innan första ljuddämparen så min bil började låta som en riktig traktor haha..


Halv 7 körde jag hem från Mr X (sjukt underbar natt och morgon i alla fall)


Ringde min svåger och frågade om han kunde svetsa mitt avgassystem och de kunde han, så jag hämtad upp Bästid kl 7 och vi drog till genarp och fick bilen fixad..


Hade inte sovit på hela natten så hade fått typ överskotts energi för jag va helt hyper.

Men vad finns de att göra kl 8 på morgonen? xD

Startade en film och somnade, fick i alla fall sova lite mindre än 1½ timme, sen körde jag till läkaren sen hem till Mr X..

Efter ett tag lämnade jag han vid tåget för han ska va i danmark hela helgen :(..


Körde hem och hämtade bästis och vidare in till jobb..


Sen nu ikväll drog vi till lomma med hundarna.. Min fega hund vågar inte gå i vattnet så jag fick ju gå i med han..

Men sen simmade han omkring :)


Nu kommer snart Bästis hem till mig för vi ska kolla på våran serie..

Får se hur många avsnitt vi hinner med :D


Imorgon blir de BAKKEN med bästis..Härligt..


Nej nu kom hon.. ha de bra..


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards