angeliin

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Alexandra Angelin - 14 maj 2012 21:43

Blev en runda i skogen med Mamma, Pappa och hunden.

De första vi stöter på är Dovhjortat :)

Sjukt fina är dom, och man kunde ju gå helt nära xD

Trodde dom skulle bli sjukt rädda och springa iväg men nej, dom stannade kvar.

Sen stötte vi på några ekorran, lyckades få ena på bild :)


Ni får bilder från när vi va ute..


                                     


En sjukt myskig skogs promenad.


Nu ska jag städa mitt rum sen städa toaletten :)


Ha en fortsatt trevlig kväll.


XoXo


Av Alexandra Angelin - 14 maj 2012 21:39

Som jag nämnde innan idag så skulle vi iväg och stycka en gris..

Och när jag såg de dära köttet blev jag totalt äcklad..

Stod och funderade på att bli vegitarian..

Men nej, efter ett tag va de inte så farligt.

Men stackars grisen..

Sådant tänken man aldrig på när man går och handlar köttet,

utan nu när man såg de framför sig så va de synd om grisen xD

haha


några bilder..

 

    Detta köttet på bordet skulle malas ner till färs. och min väldigt kloka syster fick för sig att det skulle få plats i den mini skålen xD snacka om att jag och mamma skrattade åt henne.

 


XoXo

Av Alexandra Angelin - 14 maj 2012 11:59


Hejsan!!


Idag vaknade jag redan halv 9 :P

Ett under, till och med utan att klockan ringde.

Sjukt härligt väder..


Jag och mamma drog ner och tränade i 1 timme, när vi kom hem tog jag en runda med Zigge.


Så nu blir det duschen för min del, sedan iväg och hämta min syster.

In till lund och lämna ett papper, sen iväg till jobbet och stycka kött..

Blää.. Jag står över och gör något annat istället så får dom roa sig med grisen själva :)


Det är otroligt fint väder så vi får se vad kvällen bjuder på..

Inlines ska de bli en liten stund i kväll i alla fall.

Dax att börja med de igen så jag släpper rädslan över att mitt knä ska gå sönder igen.


Njut nu av solen :)


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards