angeliin

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Alexandra Angelin - 11 maj 2012 14:00


If you had shown your true self from the beginning.
I hate that it has come creeping now.
I wanted and you wanted? Or?
I think it was a lie!
But what you said was just empty words.
The words sounded so good in my ears.
Now one has to go with the pain in heart of your lies every day.
One day you'll realize the mistake itself.
I have already realized that and will never forgive you for it.
NEVER!


I shed no more tears for you, it's over with.
Feeling just a pain in the heart,
but it becomes less and less with each day that passes.
 
I really long for that day.
when you are not in my thoughts more


But everything would have been better if we flush down the time,
before we met,
so I have been aware earlier that everything you just said was a lie.
But it's too late.
Now I take one day at a time.


So from now on you will not hear from me again.
I will live my life as I want.
So you can continue with your life as you live.


The truth always lasts the longest.
Your lies did not last long.


 

XoXo

 

 

Av Alexandra Angelin - 11 maj 2012 01:38

Vaknade till vid typ 9, ett tag senare ringer linda och ber mig fixa pengar fort.

Så ja de va bara till att fixa de sen blev jag upphämtad, vi drog till Malmö och köpte

Biljetter till MFF - HIF matchen..

Såklart MFF sidan ;)


Blev hem och käkade hos henne och kollade en film,

Körde tillbaka till Malmö vid 1 tiden då jag skulle på möte halv 2,

fast de mötet varade inte länge för min handläggare gillade inte att jag skulle stå

på MFF sidan, så han bad mig gå med ett avslut "nästa gången vi ses ska vi se vem som skrattar åt vem över förlusten"

och såklart blir de jag som får skratta ;)


Körde hem och fixade mig, körde och hämtade upp Oliwia (lillebrors flickvän)

Lämnade mamma på jobbet, sen vidare in till lund.

Oliwia fick gjort det hon skulle, sen körde vi till espresso house och handlade.

Jag fick en MoccaLatte och en Choklad CheesCake över puligt :D

Tack Oliwia <3


Vi körde hem för linda skulle hämta mig halv 5 för det var dax att köra in till fotbollen,

Hade sjukt trevlig inne på fotbollen, börjar bli hes :P

Där va över 23000 personer på arenan, 1900 av dom va äckliga HIF haha :P


15 minuter in i första halvlek kom första målet.

Dom andra 2 bara någon minut senare.

Så efter första halvlek stor det 3-0 till MFF

Och MFF vann med 3 - 0.. Sjukt bra Malmö!!!


Nej nu blir de sängen för min del, ögonen börjar gå i kors.

Upp tidigt imorgon för att dra o träna.

Men först lite bilder från min och oliwias fika sen några från fotbollen..


                                                          

                     


NattiNatti Sov Gott!!


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards