angeliin

Alla inlägg den 30 december 2012

Av Alexandra Angelin - 30 december 2012 11:41

Hejsan hoppsan!!!


Som ni märker har mitt bloggande blivit jätte dåligt. Jag har börjat tappa mitt intresse helt för bloggandet som jag sa i förra inlägget.

Vet inte alls hur jag ska få tillbaka de heller. Det kommer väl tillbaka av sig själv.

Så det kommer inte li så extremt mycket uppdatering från min del på ett tag =/

Ska försöka, men kan inte garantera något..


Igår spenderades kvällen med Linda!!


Idag står det tvättning och städning på schemat för min del :)

Mår inte super bra idag :( men de går över, tror det är för att jag har sovit extremt dåligt inatt.

Så det känns som jag kommer sova middag sen efter jag är klar med tvätten och städningen :P


Då var detta året snart slut, mycket som händer på de nya året.

Men det blir säkert ett bra år :)

För mig blir de.. Min son kommer till VÄRLDEN :D

Om bara 26 dagar är han beräknad, men han får gärna titta ut tidigare men han kommer när han kommer.

Han har börjat plåga mig redan ;)

Slag på revbenen hela tiden, trycker på blåsan så blir toa besök oftare än någonsin :P

Men snart är det slut med det och jag får ha han i min famn istället :D

Längtar något så enormt..


Va hos BM i fredags och då var allting jätte bra :)

Fortfarande stilla i vikten, hjärtljud 146, magen växt 1 cm.. Han är fixerad och inte ruckbar, så nu är det bara til att vänta på att han vill komma ut till sin mamma.


Nä dax att bädda sängen och börja städa.

sen kl 2 är de tvättning..

Ha en underbar dag

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards