angeliin

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Alexandra Angelin - 4 december 2012 21:59

Hejsan hoppsan..

Då var denna dagen snart över..


Som vanligt kom nelly imorse men gick och la oss direkt när hon kom :P

Sov till 10 sen blev de ner till BM..

Undertiden jag va där va nelly hos rebecka..

Passade Linnea en stund innan, sen blev de hem till mig och äta lunch..

Gud vad konstigt de känns att skriva hem till mig och hem till mamma och pappa nu xD

Men sen hämtade jag nelly igen, drog till mamma och pappa och duschade, sen lämnade jag nelly strax innan halv 3 till rebecka igen..

Tur hon är så snäll och ställer upp :)

Hämtade upp Tilde sen körde vi och lämnade mamma på jobb och vidare in på mitt sista Ultraljud..


Nu vet vi könet i alla fall :D

Ska inte berätta för någon nu heller.. Utan dom får gå nyfikna.

Dom på baby showern lär ju se det på lördag :)


Har nyss flyttat möbler till lägenheten.

Fick pengar av mamma och pappa till en lampa till vardagsrummet med :)

Så nu är det endast småsaker, säng och garderob kvar sedan är alla mina saker där :)

Ohh vad tomt de börjar kännas nu..


Nä nu ska jag tvätta bebis kläderna jag köpte idag + mina egna kläder.

Ha det bra.

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards