angeliin

Alla inlägg den 1 december 2012

:)

Av Alexandra Angelin - 1 december 2012 19:39

Har nyss gjort klart wilmas julklapp (en som ska hänga på adventskalendern min syster gjort) där saknades ett paket så nu är den komplett :)

Bilder på jerrys tårta Becky gjorde får ni här, plus bilder på cheescaken mamma gjorde :)

Av Alexandra Angelin - 1 december 2012 13:04

Ja då var det ny månad!!


1 December nu då.. :)

Idag vaknade jag kl 9 av att jerry kommer hitmed Nelly, men han skulle bara hämta zigge för att ta dom till en rastgård :)

La mig och somnade om, sov i 30 minuter :)

Idag blir de 30 års fest för Jerry.. Så blir en hel del att fixa innan dess..

Men jag tänkte ta hundarna och köra till lägenheten och sätta upp gardiner och lite jul saker i fönsterna så den inte ser så död ut ;)


Imorgon börjar vi flytta saker :)

Ohhh vad jag längtar..

..


Nä dax att fortsätta här, ska städa toaletten innan jag kör.

Ha en underbar dag.


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards