angeliin

Alla inlägg den 8 december 2012

Av Alexandra Angelin - 8 december 2012 19:47

Känns jätte jätte konstigt att gå in på " mitt rum" hos mamma och pappa..
Där är endast min säng, dator och lite små saker kvar sen är det helt tomt :O
Kommer kännas så konstigt att skriva att man är hemma hos föräldrarna istället för att man är hemma när man bott med dom i 23 år..
Men ändå skönt att ha eget + jag visste ju denna dagen skulle komma förr eller senare :)

Får se om resterande saker flyttas idag för i så fall blir det första natten i lägenheten :) kommer kännas konstigt att vakna upp där det inte är någon mer än jag men det är en vanesak..
Nä nu ska jag packa ner alla mina skor mm..
Ha en underbar lördag.

XoXo

Av Alexandra Angelin - 8 december 2012 17:55

Min syster va hemma hos mig när jag kom dit idag :)
Hjälpte mig att få undan så vi kunde duka mm.. tack <3

Hade en jätte trevlig eftermiddag.
Tusen tack för alla presenter till min lilla plutt <3
Super snällt av er alla och skit fina saker :)
Tack syster för den fina tårtan.
Så nu har alla gått hem och jag sitter hos mamma och pappa och äter pizza..

Det kommer bilder på sakerna jag fick idag och av vem :)
Bilderna på tårtan får ni här..

Ovido - Quiz & Flashcards