angeliin

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Alexandra Angelin - 12 december 2012 20:15

Hej!!
Vaknade 6 imorse av att rummet var sjukt kallt.. Somnade om när jag fått upp värmen sen vaknade jag vid kvart över 8 igen..
Började städa lite smått, vid 9 kom någon gubbe och satte upp brandvarnare, fixade brevlådan och elementet..
Det tog ca 15 min sen var det varmt igen :D
Kvart över 10 kom Sussie, Mattias och dominic.
Sen kvart över 11 kom Tilde och Linnea..
Vi gick ner i byn en runda.
Sen gick jag Tilde och Linnea hem igen för jag skulle köra mamma lite ärenden innan jag skulle tvätta..

Efter tvätten var klar körde jag till pappa :)
Lagade middag där hemma och nu har jag varit och hämtat spjälsängen till min lilla prins :D
Tack Sussie för hjälpen och tack syster för du finns.. Utan dig hade jag inte klarat mig alla dagar ;)blev en runda till Ica med syster, Ludwig, Wilma och Sussie.
Handlade popcorn så såfort min farbror kommer med min bil ska jag köra hem..

Sjukt kallt idag så jag bäddar ner mig i soffan med tända ljus, popcorn, saft och en film :D

Ha det bra..
XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards