angeliin

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Alexandra Angelin - 11 december 2012 15:15

Hejsan!!


Halva denna dagen har gått..

Imorse vid 10 kom min syster :) Hon skulle sy lite, så hon satte sig i köket och sydde medans jag satt och sorterade

papper och fick in det i pärmar..


Vid 13.00 gick vi till ica för hon skulle handla. Halv 2 gick jag in till BM och beckis gick vidare föör hon skulle hämta Wilma på dagis.

Allt såg jätte bra ut hos BM

Hjärtljuden var som dom brukar, lite högre. Men de var för han va vääääldigt aktiv när jag var där..

Jag står stilla i vikten och magen växer.

HAn har visst lagt sig till rätta på ett ungefär. Men lill prinsen får inte komma än :)

Efter nyår är han mer än välkommen såfort som möjligt ;)

Men han får ta den tiden han behöver innan han vill titta ut..


Nu ska jag sortera tvätt, imorgon ska jag tvätta.

Strax innan 9 tiden imorgon kommer någon gubbe som ska fixa brandvarnare och brevlådan till mig :)

Så jag får väl gå upp vid 8 tiden..

Fast får ju städa undan så mycket som möjligt idag. Står massa saker i hallen som ska slängas och som ska läggas i en container.


Nä nu ska jag städa och sortera tvätt sen blir det middag :)


Ha en underbar eftermiddag och kväll..

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards