angeliin

Alla inlägg den 2 december 2012

:)

Av Alexandra Angelin - 2 december 2012 19:01

Sådär, klar i lägenheten för idag :)
Rebecka, Wilma och Ludwig kom dit, så jag fick hjälp och sällskap, tack så mycket.
Imorgon blir det att fortsätta.
Då kommer dom och hjälper mig igen :)
Sen ska jag laga första måltiden i lägenheten med för vi skulle äta lunch tillsammans.
Blir att ha en picknick på golvet då jag inte har fått köksbordet än, men det skadar inte..

Nu har vi nyss ätit middag och jag ska lägga mig och kolla film en stund sedan dra ner i byn och handla..

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Visst blev mitt köksfönster fint? :D

Av Alexandra Angelin - 2 december 2012 10:00

Då var det 1Advent.
Inte fel att vakna till allt täckt av tjock snö kl 7 på morgonen.
Men typiskt bara för vi skulle flytta lite av mina möbler idag xD

Wilma kom ner strax efter 8 och ville ha kläder på sig för att gå ut i snön, men först blev det frukost..
Varm choklad och macka :D
Sen körde vi hem till henne så hon fick varma kläder och overall :)
De är ju inte skönt att leka i snö med strumpbyxor och tunn jacka..

Nu är hon ute i snön och leker med hundarna, Nelly va lite fundersam först vad det var och ville inte gå ut men sen gick det bra.
Hon springer omkring och trycker huvudet i snön :P

Nä, nu kom Wilma in och ville äta godis och kolla film.
Ha en otroligt härlig dag..
Njut nu av snön, vi vet aldrig när den försvinner.

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards