angeliin

Alla inlägg den 10 december 2012

Av Alexandra Angelin - 10 december 2012 20:12

Det är så sjukt!!!

För lite mer än 2 månader så satt jag och sussie och rensade blan alla mina låder..

2 Sopsäckar kastades och jag vägrade kasta mer..

Jag vägrade kasta några gosedjur mm..

Men nu när jag sitter och packar upp inser jag och tänker "vafan ska jag med detta till"..

Så ja, de lär bli mer som ska kastas.. Nästan alla gosedjuren åker i en container till andra blandat med lite kläder..

Så de blir säkert mer än 1 full sopsäck där..

Sen kommer jag garanterat få mer än 1 sopsäck med skit som ska till tippen..

Har redan varit och kastat 2 innan..

Men usch och fy.. VARFÖR har jag samlat på mig allt mög?!?!?


Så nu blir de endast att jag sparar saker jag VERKLIGEN kommer använda, saker jag fått mm, inte några jävla onödiga saker inte!!!


XoXo

Av Alexandra Angelin - 10 december 2012 18:55

Hejsan hoppsan..


Idag tyckte jag att det var dax att ta tag i alla kartongerna..

Men jag hann 2 st sen var det dax att dra på möte och lite andra ärenden..

Sen va det dax att fortsätta med låderna!!

Så nu har jag saker ÖVERALLT men bara 7 låder kvar :D

Men en del ska ner igen för att plockas ner i källaren..


Sådär maten idag blev Pepparbiff, Stekt potatis och bea :D

Gott gott..

Nu ska jag diska sen fortsätta få undan mina saker..


Imorgon blir det Barnmorskan på kontroll.


Ha en härlig kväll i denna vinter kylan.

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards