angeliin

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Alexandra Angelin - 3 december 2012 19:03

Ny vecka!!


Idag kom nelly vid 6, både hon och zigge gick in och la sig i sängen direkt och sov till halv 11.

Sen blev det en runda med hundarna. Körde till lägenheten, tog båda hundarna med mig..

Min syster, Wilma och Ludwig kom. Efter 2 timmars uppackande hittade vi sakerna vi letade efter xD

Så då blev det att fixa lunch.. Tilde kom med Linnea strax innan 2.

Massa bebis mys Love it!!!


Pappa kom bort till lägenheten med :) Alltid trevligt när pappa bara dyker upp utan förvarning xD

Han tog zigge med sig hem.


Sen kom jerry vid halv 5 och hämtade nelly.

Jag, Tilde och Linnea åkte hem till mamma och pappa en stund tills hon blev hämtad.

Tilde tyckte jag behövde träna på lite saker ;)

Så de blev att byta blöja mm på Linnea :)

Inte för jag behöver träna, men man ställer upp för sina vänner och Zigge la och sov i tildes knä och jag hade ju ändå redan linnea så..


Vid halv 8 skulle mamma dansat Zumba, men det blev inte av så vi körde och åt på MAX!!

Wilma hade sett fram emot att få dansa så hon var ledsen och fick åka med oss och äta istället så då blev hon glad.


Mamma skulle in om ica efter vi ätit och lämnat wilma igen, så jag tog Zigge och gick hem från affären..

Duktiga jag (A).. Lite motion skadar inte när man suttit och krängt MAX mat ;)

När vi kommer utanför oss har min brors kompisar byggt en snögubbe och de gillade inte zigge så han stod och morrade och hade sig haha.


Nu ligger jag i sängen tänkte se om jag hittade en bra film att kolla på.

Men först blir det en dusch :)


Imorgon kommer Nelly vid 5-6 tiden.

Halv 11 lämnas hon till min syster sen hämtar jag henne 1-1½ timme senare :)

Men sen ska hon tillbaka vid kvart över 2 för jag ska på mitt sista UL!!

Hoppas bebis inte är envis denna gången så de går att se kön :D

Min underbara vän följer med mig in så jag slipper vara där själv..


Tack för sällskapet och hjälpen idag syster yster och Tilde!! <3


XoXo



Ovido - Quiz & Flashcards