angeliin

Alla inlägg den 9 december 2012

Av Alexandra Angelin - 9 december 2012 15:46

Igår blev det första natten i lägenheten, ganska mysigt.. Vaknade kl 7 imorse. Alla som känner mig vet att jag ALDRIG vaknar tidigt haha..

Pappa kom vid halv 2 tiden och borrade upp lampor och hyllor.. _Tack pappa..


Just nu sitter jag hos mamma och pappa. Lånar mickes dator så jag kunde blogga..

Ska snart hem igen och fortsätta med mitt, ska ha upp lite tavlor mm.

Idag ska jag bara ha en pasta sallad till mat hade jag tänkt..

Sen starta någon film ikväll och bara mysa..


Wilma klädde min gran igår med, så fin den blev :)

   

Lite mys blev det igår kväll med, men inte för de behövdes va helt slut och somnade vid halv 1 tiden :P

 


Nej nu vill micke ha sin dator igen.

Ha en bra dag..


XoXo

Av Alexandra Angelin - 9 december 2012 15:42

     Blöjtårta och blöjbukett av sussie med familj :)


    Blöjtårta av syster med familj + massa kläder

   Overall och mössa av Pia

  Pyjamas av mamma

        Babysitter och en mysis dress av Tilde med familj

   Super mysig overall av Lotta och Farbror


      2 hakklappar, 3 par strumpor, 2 napphållare, byxor, boddy, reflex djur och snutte av Becky :)


Tack så hemskt mycket för alla fina sakerna till min lilla Prins <3

Ovido - Quiz & Flashcards