angeliin

Direktlänk till inlägg 21 januari 2013

:)

Av Alexandra Angelin - 21 januari 2013 19:07

Varit hos Anton typ hela dagen idag..

Gick dit vid 10 imorse.


Kommer in där så säger läkaren till mig att sätta mig ner för jag ska få hålla Anton..

Glädjen fylldes i hela mig.. Trodde det skulle ta långtid innan jag fick ta upp han igen..

Bäl i min famn så fick jag sond mata han med.. efter över 1½ timme så la jag ner han igen för då skulle jag gå och äta lunch.

Men kunde verkligen inte gå där ifrån, han låg och tittade på mig och så kom ett sådant underbart leende.

Kunde verkligen inte hålla inne tårarna.


Efter drygt 30 min gick jag och åt sen gick jag tillbaka, vill vara hos han så mycket som möjligt..

blev att byta blöja på han när jag kom dit.. Så nu har Anton kissat ner mig för första gången :P

Det lär ju absolut inte vara sista heller haha..

Men han såg så nöjd ut efter :P


Fick tillbaka till mitt rum vid halv 6 för att äta, så snart ska jag ner till han igen och sitta där ett bra tag med han.

Jag klarar mig verkligen inte vara ifrån han för länge..


Som igår när jag var hemma hos pappa och varit borta i 2 timmar va jag tvungen att ringa dit och höra hur han mådde..

Inatt vaknade jag och va tvungen att ringa dit..


Men allt är bra med han, läkaren vill att vi börjar med amningen nu vilken dag som :)


Lyckan i mig är enorm, värmen och glädjen.. Ohh vad jag älskar min lilla pojke. Han är så bedårande..

Tänk att han är min BARA MIN!!!!!


Var på möte med en kurator och läkare idag med..

Fick beröm för jag är så otroligt stark som klarar detta som ensamstående.

Att jag är stark som lyckats bearbeta och komma på fötter så fort.

Men det är inte konstigt, jag har en son som är stark så jag måste visa mig stark för han :)


Nä nu ska jag ner och äta en kvälls bulle sen ner och pumpa..

Sen mysa lite med Anton..


Ha en underbar kväll..


XoXo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Angelin - 23 juli 2018 00:42

4497289001  

Av Alexandra Angelin - 30 november 2013 20:23

Väldigt fort.. Min son förlorade ju sin hörsel i samband med sin hjärnhinneinflammation och han blev opererad med CI i slutet på september. I mitten på oktober kopplade dom på ljudet och det var så sjukt j*vla underbart att se han reagera, att se...

Av Alexandra Angelin - 16 juni 2013 23:49

Hej! Det var väldigt längesedan jag skrev. Har ingen ork att blogga varje dag har för mycket tankar som snurrar och inte allt jag vill dela med mig. Men det som snurrar mest i mitt huvud är, varför jag?! Varför just jag. Av alla jag känner/är ...

Av Alexandra Angelin - 17 maj 2013 10:39

Känns som många fler. Idag är min lilla prins 4 månader, men det känns som han är mer. Allt han / vi gått genom. Dom första 7 veckorna i hans liv kändes ju som flera månader, tiden går så sakta när man väntar på alla läkartider mm. Men ändå kän...

Av Alexandra Angelin - 7 april 2013 22:03

Det var ett väldigt bra tag sedan jag bloggade sist. Men kände att jag behövde skriva av mig lite nu.   ....   Jag försöker vara stark, det är inte så lätt. Jag vill vara stark. Jag kanske verkar stark efter allt jag gått igenom med min s...

Ovido - Quiz & Flashcards