angeliin

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Alexandra Angelin - 4 januari 2013 18:43

Hejsan!!

3 veckor kvar till BF idag :)
Igår spenderades eftermiddag/kväll och natt med Linda..
Kl 9 fick hon ett ryck och bjöd på bio.
Hon hade två biobiljetter som gick ut nu ändå så vi såg mammas pojkar.
Sjukt ball, men trodde den skulle vara roligare..
Hade man haft två sådana söner hade man fan dött..
Aja de är en film som lätt är sevärd :)

...

Idag har jag inte gjort så jätte mycket, städat och kollat film..
Linda och Jocke kom och åt middag :)
Det blev Fläskpannkaka och gott var det..
Nu sitter vi i bilen påväg till jockes jobb för han ska jobba..
Får se vad jag och Linda hittar på sen.

...

Nu tycker jag min lilla prins kan titta ut :)
Fast han trivs i värmen och stannar garanterat där ett tag till..

Nä nu ska jag vara social här.
Ha en underbar fredags kväll

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards