angeliin

Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Alexandra Angelin - 23 januari 2013 13:19

Anton har nu gått upp 110g :)
Imorgon är han 1 vecka, tiden har gått fort även om de kändes som lördagen och söndagen varade i en evighet men allt är betydligt bättre :)

Av Alexandra Angelin - 23 januari 2013 13:13

Det är så underbart att se min sons framgångar under behandlingen.
Han är så stark..
Sugförmågan är tillbaka så idag har jag ammat han :)
Ska snart tillbaka och amma igen :)

Det är så underbart att få ha han uppe hos mig så mycket jag vill, att få ge han en puss i pannan innan man går där ifrån, innan vågade jag knappt röra han för han fick så ont och skrek.
Han har ju fortfarande ont men nu är det bara vid lyft och när man vänder han. Det är så synd om min lilla prins.

Utan dig hade inte jag varit så stark och klarat bearbeta allt detta..

Tack mamma, pappa, Patrik och Lotta för ni fanns för mig när allt rasade samman och var som svårast..

Ni är guld värda <3

Och tack Lotta som stannade kvar hos mig hela lördags natten så jag kunde få sova och inte bara sitta ensam <3

Ovido - Quiz & Flashcards