angeliin

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Alexandra Angelin - 9 januari 2013 15:41

3 timmars sömn inatt, halv 8 kom en kille från ocab och rev golv och tapeter mm i mitt badrum och golvet i hallen.
Ett jävla liv fördes, Så nu är det bara betonggolv där..

Det står en stor värme maskin på golvet i badrummet, väsnas gör den med xD
Det både känns och hörs som man går in i ett torkskåp när man öppnar min ytterdörr..

Maskinen ska stå igång i 2 veckor så det blir att köra till mamma och pappa om dagarna så jag kan duscha..

Fasar för en extrem hög elräkning nu när den maskinen ska stå igång så länge.

Nä killen från ocab var klar kom det en annan kille och mätte golven för där ska in nya golv :)


Jag är så sjukt trött, lägger jag mig ner somnar jag garanterat.
Skulle sova medans han rev badrummet men det var omöjligt :P

Så jag sätter mig och kollar en film istället :)
Blir nog sängen tidigt ikväll känner jag.
Ha en underbar onsdag på er..

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards