angeliin

Alla inlägg den 5 januari 2013

...

Av Alexandra Angelin - 5 januari 2013 19:47

Tog en ny bild på magen idag..
Om man jämför med när jag var i vecka 20 så har jag fått typ spetsigare och högre mage.
I vecka 20 var de bara " fettet " som bildat en mage, men nu vecka 38 är det i alla fall bebis mage ;)

Bild 1 : vecka 20
Bild 2 : vecka 38
Bild 3 : båda

Av Alexandra Angelin - 5 januari 2013 15:43

Gick in i vecka 38 idag. 37 + 0, nu räknas barnet som fullgånget och från denna vecka så stoppar dom inte en om förlossningen startar :)

Från denna veckan råder barnmorskan en att vila mycket men jag kan inte de :P
Jag har fått städmani, lägenheten är klinisk ren och finns absolut inget mer att städa xD

Jag har fått svårt att sova på natten, jag bara vrider och vänder mig.
Fast det är med normalt.

Har en liten bebis som plågar mig redan nu i magen, han gillar att sparka mig på revbenen och det gör ju inte lite ont heller.
Fast det kommer något gott av allt ont sen ;)
Alla vanliga sparkar är mysiga, förutom när de kommer till revbenen :P

Mindre än 3 veckor nu till BF men han får gärna komma tidigare.

Lillprinsen mamma längtar efter dig!!
Vill gosa med mitt hjärta nu :D

Dax att gissa?

Dag :
Vikt :
Längd :

En del av familj/ vänner har redan gissat med alltid roligt att se om någon gissar rätt :)

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards