angeliin

Direktlänk till inlägg 15 januari 2013

10...

Av Alexandra Angelin - 15 januari 2013 01:26

... Dagar kvar till BF!
96,4 % av min graviditet har gått.

Ingen liten prins har tittat ut än, har mina värkar, tryck neråt, går på toa typ 30 ggr om dagen.
Vaknar minst 2-3 ggr per natt av att jag måste på toa.

Idag har jag inte haft så värst mycket sammandragningar, trycket neråt har varit extremt så jag haft riktigt ont.
Men jag tycker det kan komma igång för fullt nu :)..

Men han kommer när han är redo..

Är så trött på allt frågande om vem som ska vara " gudmor, gudfar"
Vet att de heter fadder nu mera, jag har 3 personer jag vill ha och jag kommer inte ångra mig angående dom :).

Jag vill inte ha med någon där inne som bara kommer stå och säga
" sluta gnäll, så ont gör det inte"
Utan alla har olika smärtgränser, eller har jag fel?

Familjen är dom första som kommer få reda på när jag åker in..
Inte kommer jag ringa runt till mina vänner och säga att jag är påväg in, så man får ju hoppas där inte blir några sura miner..
Men det blir det garanterat ändå..

Tar jag med just den personen så blir just den andra sur och sådant orkar inte jag med.
Så ja vi får se hur det blir med allt :)

 
 
Ingen bild

:):):)

15 januari 2013 01:53

jag hade också ont från helvetet innan min lilla föddes. sista veckorna är jobbiga. man får ont och det trycker neråt kraftigt när man går lite. Det tyckte iallafall jag. Jag tror att folk som varit med om detta och säger "sluta gnäll, de gör inte ont osv" försöker spela en hårding som klarar allt. Men när personen satt i den sitsen själv kanske den höll det inom sig men ville skrika av att det gjorde ont och var så jobbigt. Skit i alla andra. Du är stark och klarar detta galant! lycka till :)

Alexandra Angelin

15 januari 2013 10:12

Trycket neråt har jag börjat vänja mig vid.
Ja förmodligen är det så, förstår bara inte varför man ska leka den " hårdingen "
Ja, jag hoppas på de bästa

 
Ingen bild

Syster

15 januari 2013 06:18

Du har valt helt rätt till Faddrar. :) Ska du ha en vän ska de vara henne helt klart och släkt kommer föralltid vara släkt :)

Alexandra Angelin

15 januari 2013 10:13

Japp :)
Står i valet O kvalet om en släkting till eller en vän :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Angelin - 23 juli 2018 00:42

4497289001  

Av Alexandra Angelin - 30 november 2013 20:23

Väldigt fort.. Min son förlorade ju sin hörsel i samband med sin hjärnhinneinflammation och han blev opererad med CI i slutet på september. I mitten på oktober kopplade dom på ljudet och det var så sjukt j*vla underbart att se han reagera, att se...

Av Alexandra Angelin - 16 juni 2013 23:49

Hej! Det var väldigt längesedan jag skrev. Har ingen ork att blogga varje dag har för mycket tankar som snurrar och inte allt jag vill dela med mig. Men det som snurrar mest i mitt huvud är, varför jag?! Varför just jag. Av alla jag känner/är ...

Av Alexandra Angelin - 17 maj 2013 10:39

Känns som många fler. Idag är min lilla prins 4 månader, men det känns som han är mer. Allt han / vi gått genom. Dom första 7 veckorna i hans liv kändes ju som flera månader, tiden går så sakta när man väntar på alla läkartider mm. Men ändå kän...

Av Alexandra Angelin - 7 april 2013 22:03

Det var ett väldigt bra tag sedan jag bloggade sist. Men kände att jag behövde skriva av mig lite nu.   ....   Jag försöker vara stark, det är inte så lätt. Jag vill vara stark. Jag kanske verkar stark efter allt jag gått igenom med min s...

Ovido - Quiz & Flashcards