angeliin

Direktlänk till inlägg 27 mars 2011

Sjukt :O

Av Alexandra Angelin - 27 mars 2011 23:07

Hejsan, de va ett tag sedan ja skrev..


Helt sjukt asså.. Blir toss på det, fått reda på så sjukt mycke saker idag, och du skulle visa dig vara en vän? Bullshit hit o Bullshit dit.. Vet var ja har dig nu i alla fall.. Nämner inga namn, men jag vet i alla fall att jag borde nog snart inse helt vilka som e mina riktiga vänner..


Säg aldrig dina hemligheter till din vän, för din vän har en annan vän!


Den som vill dig något, kommer till dig...
Den som bryr sig om dig, hör av sig till dig...
Den som saknar dig, tänker på dig...
Den som vill ditt bästa, rådgiver dig...
Den som brinner för dig, finns alltid för dig... ♥



Ger upp de nu..


Helgen har varit toppen..


Hjärtat du e sjukt underbar, vet att du finns där för mig, visst du kan såra men även sprider du glädje lika fort igen..

De du sa i Fredags va underbart, även om du va riktigt full.. Knast ;)


Tycker de kan bli den siste April nu :D:D:D:D


Dax för film ha de gött haaaaj


XoXo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Angelin - 23 juli 2018 00:42

4497289001  

Av Alexandra Angelin - 30 november 2013 20:23

Väldigt fort.. Min son förlorade ju sin hörsel i samband med sin hjärnhinneinflammation och han blev opererad med CI i slutet på september. I mitten på oktober kopplade dom på ljudet och det var så sjukt j*vla underbart att se han reagera, att se...

Av Alexandra Angelin - 16 juni 2013 23:49

Hej! Det var väldigt längesedan jag skrev. Har ingen ork att blogga varje dag har för mycket tankar som snurrar och inte allt jag vill dela med mig. Men det som snurrar mest i mitt huvud är, varför jag?! Varför just jag. Av alla jag känner/är ...

Av Alexandra Angelin - 17 maj 2013 10:39

Känns som många fler. Idag är min lilla prins 4 månader, men det känns som han är mer. Allt han / vi gått genom. Dom första 7 veckorna i hans liv kändes ju som flera månader, tiden går så sakta när man väntar på alla läkartider mm. Men ändå kän...

Av Alexandra Angelin - 7 april 2013 22:03

Det var ett väldigt bra tag sedan jag bloggade sist. Men kände att jag behövde skriva av mig lite nu.   ....   Jag försöker vara stark, det är inte så lätt. Jag vill vara stark. Jag kanske verkar stark efter allt jag gått igenom med min s...

Ovido - Quiz & Flashcards