angeliin

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Alexandra Angelin - 2 mars 2011 15:51

Hejsan..


Imorse drog jag och min bror till malmö med vars en bil för att lämna hans bil på verkstad, sen följde jag med han och jobbade.. Jag tror jag är lite stark i alla fall    Orkade hjälpa han med entre mattor som skulle bytas, fast dom va ju ganska mycke tyngre när dom va skitiga haha..


Oj vad mina tankar har snurrat mycket hela dagen, vet inte vad det är med mig.. Vill inte tänka så som jag gör, men de går inte låta bli :O..


Aja jag tycker hjärtat kan sätta sig vid datan så ja hinner prata lite med hen idag :)


Känslor borde ha en av och på-knapp
Som man stänger av så fort de inte får en att må bra
När en vettig partner närmar sig så vaknar kroppen
Eller stänger av direkt om det är inget att ha
Men tyvärr så blir man ofta kär i den man inte bör
Längtan, känslan styr då åter allting man gör

 

 

Skriver kanske mer ikväll :)

 

 

XoXo


Av Alexandra Angelin - 2 mars 2011 06:03

Hejsan =)


Omg kl 05,30 i går gick ja o la mig efter varit vaken i 41 timmar, sa till linda när hon lämnade mig att hon inte fick ringa o väcka mig när hon vaknade, så jag fick sova tills jag vaknade av mig själv, efter 9½ timme vaknade jag och va över pigg, så startade en film, sen bar de av mot marieholm.. varit med massa kompisar och hittat på massa saker, så nu har jag varit hemma en stund..

Sitter och snackar med hjärtat på msn nu, trodde inte han var vaken :) Blev i alla fall överglad :)


Dagen e typ helt planerad :O


Om 1 timme ska jag köra min brors bil till verkstad

sen blir de hem och chilla en stund sen måste ja handla kläder :O

Mina leggins e för stora :O



Shiit jag har överskotts energi till max :P och har ändå inte sovit.


Nej nu ska jag köra brossan till jobb..

Sen hem och prata med Hjärtat igen om han e vaken :O kan ju alltid hoppas.


Spegel, spegel på väggen där, göm de tankar som jag bär.
Spegel, spegel ge maj tröst, krossa glaset hör min röst !
Tvätta själen ren från blod, spegel spegel ge maj mod !

XoXo


Ovido - Quiz & Flashcards