angeliin

Alla inlägg den 14 mars 2011

---

Av Alexandra Angelin - 14 mars 2011 02:41




 Tråkigt men sant ;)


                                                                             

Av Alexandra Angelin - 14 mars 2011 02:00

Denna helgen har varit.. ja du vet inte haha


Fredan va sjukt bra, blev dock lite för mycke dricka, men de funkade hade ju min privata taxi, så ja kom dit ja behövde men va hemma 6 på morgonen..

Tack jessica för din pratstund mitt i natten de behövdes även om de inte blev så mycke, får bli mer en annan gång <3


Va först på förfest hemma hos macki, där blev de kaos för där komen 16 åring som drog med en 13 åring så socialen kom för föräldrarna hade ringt och sagt till att dom va där, men ingen visste vem dom va :S aja vi slapp alla under 18 sen för vi drog vidare till B2 där det blev massa mer kaos, Emil hade lackat ut och åkte till fyllecellen.. Så vi andra drog vidare istället, där jag och macki började dividera så jag fick feta spel och drog..


Lördagen blev de hem till tonny, hade faktist trevlig, fast drygt ändå vi va 2 tjejer och tonny deckade vi kvart i 3 för han inte fick dra till MAX o äta..

Så fick offra min filt så han fick ha något över sig i alla fall..

Alla bilderna e fuckade så har inga från denna helgen..


Idag har varit en chilldag, endast chillat tills de blev kaos, men men nu e de bättre igen hjärtat gör mig alltid på bättre humör även om vissa saker kan såra, men de går över igen..

BTW hjälpte linda på jobb idag för hon e sjuk, så kunde inte låta henne gör allt själv.. <3


På tisdag e de begravning och sen på onsdag börjar jag jobba :D


Ha de bra göttans för de ska ja ha ;)


XoXo



Ovido - Quiz & Flashcards