angeliin

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Alexandra Angelin - 3 mars 2011 01:43

Hejsan :)


Idag har jag fått mig en iPhone 4 :D yeey, fast mitt nummer stängs imorgon, och får vänta på att nya kortet kommer hem, men kommer ha samma nummer sen igen.. Så alla som vill ha tag i mig får ringa mitt andra nummer :)


Idag började jag träna igen, och så sjukt härligt, fast mitt knä palla bara cykling 6km och sen blev det vanlig träning i 40 min (mage/armar, ja överkroppen ;) för jag får inte träna med mitt knä än :( men ja nu har jag latat mig i 2 veckor och de märktes, fast blev ändå stolt när jag såg att även om jag inte tränat på 2 veckor har ja gått ner 1½ kilo till :) nu ska de bara fortsätta neråt..


något är fel på mig, jag kan inte sova :O jag är uppe i sådär 40 timmar sen sover 9 - 10 timmar och nu har ja varit uppe i 36 timmar igen utan att sova :(

Men nu blir de film för min del i alla fall :) mycke som ska göras imorgon så måste vila (försöka sova)..


NattiNatti


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards