angeliin

Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Alexandra Angelin - 28 mars 2011 12:57

Imorse när jag vaknade hade jag jätte ont vid revbenen på vänster sida :( Smällen i lördags tog ganska hårt.. Men de va bara till att fixa sig och dra till jobb..

Nu ska jag färga mitt hår :) Får väl se om det blir bra eller inte..


I miss you baby!!


Helt f*cking ärligt nu asså, du tror på fullaste allvar att jag ska ställa upp för dig nu, efter ALLT du gjort? ALLT skitsnack du håller på med?.. Inte en chans, jag vet att ja har svårt att säga nej till dig, men ibland måste jag lära mig de.. Man brukar ställa upp för sina vänner, men e du verkligen en vän? Hmm, de e frågan, för en vän går väl inte o hittar på så mycke skitsnack om ens vänner? Brist på annat så e de väl de bästa du kunde göra.. Trött på dina fasoner, finns mycke som varit planerat men som skiter sig nu för du tvunget måstberätta för alla andra vad man berättar för dig, och du säger alltid de på ett annat sätt till dina andra vänner så allt låter helt fel.. Finns mycke mer som du håller på med, men de vet jag själv att de inte e sant så de bryr jag mig inte om.. För jag vet vad jag gjort och inte gjort.. Thats it!!!!



Nej dax att slänga i färgen nu, sen kolla film :)


XoXo


Ovido - Quiz & Flashcards