angeliin

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Alexandra Angelin - 6 mars 2011 17:29

De blev Fest i Marieholm igår, sen vidare till ute ställe i Helsingborg :)

Hade skit trevligt faktist.. Kom hem vid halv 7 imorse typ eller 7 minns inte xD..


Men men lägger upp några få bilder, alla som va där e inte me på bild.. och inga bilder från utestället, för hade inte med min mobil in där :(


Macki, Krille & Emil           Sandra Och jag minns inte :O          Jocke och någon

                  


Macki, Krille & Emil       Några småBrudar        Macki och Sandra       Andra Alexandra

       


     Macki

  




Lovade att jag skulle lägga upp bilder på min GluggSmurf, så jag får lägga upp dom med :)


                      


Sådär :)


Skriver ett riktigt inlägg ikväll om allt igår, för ja pallar inte nu..


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards